000 01203nam a2200241 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 230703s2022 sp d|||e |||| 00| 0|spa d
017 _aB 19010-2022
020 _a9788419416469
080 _a37.02:81`33
080 _a37.02:5/6
100 1 _aDomènech Casal, Jordi
_eaut
_9195812
245 1 0 _aMueve la lengua, que el cerebro te seguirá
_b: 75 acciones lingüísticas para enseñar a pensar ciencias
_c/ Jordi Domènech Casal
260 _aBarcelona
_b: Graó
_c, 2022
300 _a415 p.
_b: gráf.
_c; 24 cm.
490 1 _aDidáctica de las ciencias experimentales
_v; 342
520 3 _aA aprendizaxe das ciencias non implica só "conceptos de ciencias", senón tamén o "modo de pensar" da ciencia. Este "modo de pensar" pode ensinarse e supón formas concretas de formularse preguntas, describir, explicar e argumentar, mesmo de desenvolver o espírito crítico. Todos estes elementos lingüísticos son necesarios para comunicar a ciencia, mais tamén para pensala. Para que o pensamento avance, debe facelo tamén a linguaxe.
650 7 _aDidáctica
_910867
650 7 _aCiencias
_916425
650 4 _aEducación
_9259748
650 4 _aPedagoxía
_9259749