000 | 01203nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 230703s2022 sp d|||e |||| 00| 0|spa d | ||
017 | _aB 19010-2022 | ||
020 | _a9788419416469 | ||
080 | _a37.02:81`33 | ||
080 | _a37.02:5/6 | ||
100 | 1 |
_aDomènech Casal, Jordi _eaut _9195812 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMueve la lengua, que el cerebro te seguirá _b: 75 acciones lingüísticas para enseñar a pensar ciencias _c/ Jordi Domènech Casal |
260 |
_aBarcelona _b: Graó _c, 2022 |
||
300 |
_a415 p. _b: gráf. _c; 24 cm. |
||
490 | 1 |
_aDidáctica de las ciencias experimentales _v; 342 |
|
520 | 3 | _aA aprendizaxe das ciencias non implica só "conceptos de ciencias", senón tamén o "modo de pensar" da ciencia. Este "modo de pensar" pode ensinarse e supón formas concretas de formularse preguntas, describir, explicar e argumentar, mesmo de desenvolver o espírito crítico. Todos estes elementos lingüísticos son necesarios para comunicar a ciencia, mais tamén para pensala. Para que o pensamento avance, debe facelo tamén a linguaxe. | |
650 | 7 |
_aDidáctica _910867 |
|
650 | 7 |
_aCiencias _916425 |
|
650 | 4 |
_aEducación _9259748 |
|
650 | 4 |
_aPedagoxía _9259749 |