000 01647nam a2200289 i 4500
997 0 0 _e2
008 210210s2020 esp 000 0 glg d
017 _aC 1178-2020
020 _a9788412184891
080 _a364.26-053.2
080 _a376
080 _a37
100 1 _aPeix, Susana
_eaut
_927874
240 1 0 _aLectura i discapacitat: què, qui i com.
245 1 0 _aLectura e discapacidade :
_bque, quen e como /
_cSusana Peix, Meritxell Almirall
250 _a1ª ed.
260 _aA CORUÑA
_b:Bululú
_c,2020
300 _a79 páxinas :
_bilustracións ;
_c24 cm.
520 3 _aUnha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividad como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos...Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividad plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós.
650 _aLectura
_xAprendizaje
_9117136
650 _aLectura
_xAprendizaxe
_9117137
650 _aDiscapacidad lectora
_927794
650 _aDiscapacidade lectora
_927793
650 _aDidáctica
_910867
650 _aDidáctica
_910867
700 1 _aZaera Landeira, Maruxa
_etrl
_929294