000 | 01647nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 210210s2020 esp 000 0 glg d | ||
017 | _aC 1178-2020 | ||
020 | _a9788412184891 | ||
080 | _a364.26-053.2 | ||
080 | _a376 | ||
080 | _a37 | ||
100 | 1 |
_aPeix, Susana _eaut _927874 |
|
240 | 1 | 0 | _aLectura i discapacitat: què, qui i com. |
245 | 1 | 0 |
_aLectura e discapacidade : _bque, quen e como / _cSusana Peix, Meritxell Almirall |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aA CORUÑA _b:Bululú _c,2020 |
||
300 |
_a79 páxinas : _bilustracións ; _c24 cm. |
||
520 | 3 | _aUnha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividad como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos...Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividad plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós. | |
650 |
_aLectura _xAprendizaje _9117136 |
||
650 |
_aLectura _xAprendizaxe _9117137 |
||
650 |
_aDiscapacidad lectora _927794 |
||
650 |
_aDiscapacidade lectora _927793 |
||
650 |
_aDidáctica _910867 |
||
650 |
_aDidáctica _910867 |
||
700 | 1 |
_aZaera Landeira, Maruxa _etrl _929294 |