000 01609nam a2200373 i 4500
500 _aNa contracub.: A partir de 12 anos
650 _aARQUEOLOXIA
650 _aAVENTURAS
650 _aINTRIGA
650 _aMAXIA
650 _aCastros
650 _aCastros
650 _aRomanización
650 _aRomanización
997 0 0 _e2
008 210922s2021 sp ||||d |||| ||| ||glg d
017 _aVG 204-2021
020 _a9788491218852
080 _a82-N
080 _a82-NG
100 _aDe Evan, Alba e Domínguez, Xabier
_eaut
_938810
245 _aMaxia de pedra
_c/ Alba De Evan e Xabier Domínguez
250 _a1ª ed.
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2021
300 _a136 p.
_b: il. col.
_c; 20 cm
490 _aSopa de libros
_v; 81
520 3 _aUnha novela de maxia, intriga e acción que nos transporta á Galicia castrexa e á época da romanización. Uns restos arqueolóxicos de orixe galega que se atopan en Roma son roubados cando viaxan de volta a Galicia. Anxela, unha nena de 12 anos, atopa un gato de tres colas, con poderes máxicos, que é exactamente igual ao que estaba gravado no petróglifo roubado. De onde procede ese gato? Como puido chegar ata unha necrópole romana? Que interese hai detrás do roubo?
521 _aTER
651 _aGalicia
_9150
700 _aDomingguez, Javier
_eaut
_979180
700 _aGarciÌa, Eli
_979181