Art thinking : cómo el arte puede transformar la educación / María Acaso y Clara Megías.
by Acaso López-Bosch, María [Author]; Megías, Clara [Illustrator].
Type: BookSeries: ( Paidós educación ).Publisher: Barcelona : Paidós, 2018 Edition: 1ª ed., 3ª imp.Description: 233 p. : il. ; 23 cm.ISBN: 9788449333705.Subject(s): Ensino -- Métodos | Enseñanza -- Métodos | Arte -- Enseñanza | Arte -- EnsinoAbstract: Art Thinking proponnos un novo punto de vista desde o que enfocar a educación e facer que os alumnos volvan conectar con aquelas clases que se converteron nun tedio afastado da súa realidade. María Seica, cun provocador discurso, móstranos como utilizar a arte e a creatividade para revolucionar a forma de ensinar na aula. Así nos propón pequenos actos cotiáns que tanto profesores como alumnos e pais poderán poñer en práctica para darlle un xiro á escola. E se levásemos unha sandía a clase? Cal sería o resultado? Art Thinking é un método didáctico que se pode aplicar a todas as materias que consiste na necesidade de introducir a arte na educación para xerar pracer e sorpresa, e desa forma conseguir que o esforzo e a constancia aparezan de forma automática nos alumnosItem type | Current location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item data |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | CEIP Plurilingüe Seis do Nadal Sala préstamo | 7 ACA art | 1 | Available | PEC013000011859 |
|
Art Thinking proponnos un novo punto de vista desde o que enfocar a educación e facer que os alumnos volvan conectar con aquelas clases que se converteron nun tedio afastado da súa realidade. María Seica, cun provocador discurso, móstranos como utilizar a arte e a creatividade para revolucionar a forma de ensinar na aula. Así nos propón pequenos actos cotiáns que tanto profesores como alumnos e pais poderán poñer en práctica para darlle un xiro á escola. E se levásemos unha sandía a clase? Cal sería o resultado? Art Thinking é un método didáctico que se pode aplicar a todas as materias que consiste na necesidade de introducir a arte na educación para xerar pracer e sorpresa, e desa forma conseguir que o esforzo e a constancia aparezan de forma automática nos alumnos